torsdag 21. februar 2013

Over til naboen

og nettbutikken Inreda.com i Sverige :-)
 
Et eldorado av herligheter og her er det vanskelig å ikke la seg friste.
 
En av de aller ferskeste nyhetene er tapeter fra Charlotta Sandberg, som er Majvillans kreatør. Tapetene er produsert i Sverige, og er de ikke fine?
 


 
Inreda har et stort utvalg av tapeter og jeg plukket meg ut et par andre favoritter også:
 
Tilsammans Guld fra Studio Lisa Bengtsson

Disney Magic Kids Pirates of the Caribbean
Jeg fant også en morsom personlig poster hvor du kan velge farge og sette inn familiens etternavn:
Til slutt noen kule trebokstaver i mange ulike farger:
 
 
Alle bilder er lånt fra nettsiden til Inreda.com. Ta en titt og du får masse fin inspirasjon :-)
 
Klem fra Vibba


4 kommentarer:

Reidunn sa...

Åååå der var det mange fine tapeter!!
Ble i så godt humør av de første fargerike tapetene du viste!!:)
Ja det er mange fine svenske nettbutikker!:)
Takk for hyggelig kommentar på bloggen min!!
Ha en fin kveld da !
Klem fra meg.

handygirl sa...

Herlig med fargerike tapeter, ikke alle som tørr å bruke de hjemme hos seg selv, men de skaper utrolig god stemning iallefall :) Ha en fin kveld Vibba!

Blåbærtua sa...

Så utrulig herlige tapeter:)likte alle sammen:)

Mine diller♥ sa...

Dette var nokre utrulig herlige tapeter!
Mange fine nettbutikker der ute som frister med dei flottaste tinga.

Kjekt å finne igjen instavenner her inne :)
Blir kjekt å følge deg her og.
Ønsker deg en finfin fredag. Her skinner sola og det er berre helt nydelig ute.
Klem Jorill